Wexanic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Wexanic


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Tämänhetkisen ulkoasun copyrightit [tekijänoikeudet]

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Firefly
Admin
Firefly


Viestien lukumäärä : 203
Join date : 25.07.2013
Paikkakunta : Puska. P.s, avasta kiitokset Zaagalle♥

Tämänhetkisen ulkoasun copyrightit [tekijänoikeudet] Empty
ViestiAihe: Tämänhetkisen ulkoasun copyrightit [tekijänoikeudet]   Tämänhetkisen ulkoasun copyrightit [tekijänoikeudet] EmptyTo Maalis 06, 2014 7:54 am

Heiissaan!

Lisäilen tähän foorumikategoriaan aina sen hetkisen ulkoasun copyrightit eli tekijänoikeudet. 

|| Tekijänoikeudet on aina oltava sivuilla esillä, varsinkin jos ne sisältävät materiaalia joka ei ole omatekemääsi. Toisten tekemien materiaalien ottaminen/kopioiminen/muokkaaminen on ehdottomasti kielletty, ja rikkoo tekijänoikeuden lakia. Kaikki kuvat ja muut tiedostot jotka ovat Creative Commons (CC) tekijänoikeussäädännön mukaisia voidaan käyttää omilla sivuilla, kunhan pistät tekijänoikeudet ja lisenssin näkyviin.


Tällä sivulla ei esiinny CC määräyksen/säädännön alla olevia materiaaleja, mutta muiden tekemää materiaalia löytyy. Siispä alas on listattu kaikki paikat josta materiaalia on otettu luvallisesti. En ole ottanut luvattomasti mitään materiaalia.


Osa materiaaleista on ainakin osittain itse tekemiäni, joten osa copyright merkinnöistä kuuluu siis minulle. Ethän kopoioi/ota mitään sivuilla esiintyvää, sillä jokaiseen niihin on omat tekijänoikeutensa, eikä sinulla ole lupaa ottaa täältä mukaasi mitään. ||


YLÄKUVA
Sen olen tehnyt minä, Rendersit on kopioitu luvallisesti, samoin tausta.

CSS - KOODI
On Toffeen tekemä, kiitokset ja copyrightit sinne •

ALAKUVA
On taas minun tekemäni, renders ja tausta samoista paikoista kun yläkuvassa

POHJA
On jonkun palstani.com:in käyttäjän tekemä, löytyy luvallisesta paikasta mistä voi kopioida teemoja. Ja niitä saa muokata luvallisesti.

KUVAT
Riippuvat totaalisesti, hahmojen kuvat voivat olla pelaajan itse tekemiä tai sitten minun piirtämiäni, tai jonkun valokuvasivuston ottamia.

TEKSTIT
On kirjoittaneet pelaajat omille hahmoilleen, sekä minä ohjeet ja pelin ideat ja säännöt yms.

AVATARET
Ovat jokaisen oma asia. Pelaajien tehtävä on kopioida avatar sallitusta paikasta ja lisätä allekirjoitukseen tai kuvaan tarvittavat tekijänoikeusmerkinnät

VIIVAT, ERIKOISKIRJAIMET, RUNOT, LAULUNSANAT YMS
Sisältävät myös tekijänoikeuksia. Jokaisen hahmon tietojen lopussa/välissä tulisi olla copyrightit, jotka kertovat mistä mitäkin on otettu. Luvatonta materiaalia en hahmojen tiedoissa suvaitse.

JOS SINULLE TULEE KYSYMYKSIÄ NÄISTÄ TEKIJÄNOIKEUSISTA, OTA YHTEYTTÄ MINUUN YKSITYISELLÄ VIESTILLÄ. MIKÄLI VIERAALLA (henkilöllä joka ei ole rekisteröitynyt tänne) ON ASIAA, ILMOITA SE OSOITTEESSA [linkki] POSTIRATSUSSA YKSITYISELLÄ! KIITOS :7
Takaisin alkuun Siirry alas
https://wexanic.palstani.com
 
Tämänhetkisen ulkoasun copyrightit [tekijänoikeudet]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Wexanic :: Copyrights :: Kaikki ©opyt-
Siirry: